    From: " " <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Sprzedam] motocykl dla dziecka (kx 60).
    Date: Sun, 21 Nov 2010 16:14:09 +0000 (UTC)

    Zapku Drogi!

    sprzedaj i nie kupuj następnego! Kup mu małą żaglówkę, sprzęt do szermierki,
    czy tam co.

    Ja moim synom pozwolę jeździć na motocyklu, jak stuknie im trzydziestka.

    Nie odbiło Ci, jak (pewnie dużo starszy, niż Mały) wsiadłeś po raz pierwszy na
    motocykl, odkręciłeś nieco i zostawiałeś pod światłami najbardziej podrasowane
    Polonezy? Bo mnie tak. Nie czułeś czasami, że na tylnym siodle przysiadł Ci
    się Grim Reaper? Bo ja tak.

    Z serca i dobrze radzę.

    turpin (stary i zapomniany kolega z pl.rec.motocykle, ongiś pod pełnymi danymi
    osobowymi)

    F800GS