  • Data: 2009-03-05 20:53:48
    Temat: Re: Sprzężenie w głośnikach :/
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbig T. pisze:

    > Czyli dobrze obstawiłem :-) Autor wspominał jednak również o wejściu CD.
    > Jeżeli faktycznie takowe jest, można skorzystać właśnie z niego. Tylko
    > to mono...

    I dalej nie będzie szaleństwa, bo głośniki w takich piecykach nie
    przenoszą wysokich częstotliwości (kończąc się na 4Khz, czy coś w tym
    stylu). Dziwny pomysł, tak w ogóle :)

    --
    bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
    szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo