  • Data: 2020-08-06 23:37:50
    Temat: Re: Spustoszenie w sieci ethernet - trochę NTG
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2020 o 19:03, Mirek pisze:
    > Spotkał się ktoś z (uszkodzonym) urządzeniem sieciowym, które "psuje"
    > transmisję w całej sieci?
    > Ja wielokrotnie: giną pakiety, pingi raz dochodzą, raz nie, transfer
    > spada itp.
    > Przyczyną zwykle jest jedno urządzenie, które robi to spustoszenie.

    Miałem w ciągu ostatnich dwóch lat ze 3-4 takie przypadki więc już nic
    mnie nie zdziwi :). Najlepsze to to, że jak coś tam rozłączysz, to
    wydaje ci się, że jest poprawa... po czym problem powraca.
    W pierwszej kolejności trzeba wyłączać przekazywanie broadcast na czym
    się da (w moim przypadku switche zarządzalne i anteny Ubiquity. Wtedy
    zwykle problem zawęża się do okolic uszkodzonego urządzenia. Ja miałem o
    tyle ułatwioną sprawę, że mogłem na chwilę zrzucać połączenia
    bezprzewodowe żeby podzielić sieć na mniejsze kawałki i sprawdzać efekty

    Lukasz