eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚrodowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala? › Re: Środowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala?
  • Data: 2009-08-10 21:57:53
    Temat: Re: Środowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:
    > "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message
    >
    > I indekser Ci czyta pliki naglówkowe w poszukiwaniu #definów??
    > O... to ciekawe.

    Zainstalowalem teraz na domowym kompie. Cos nie tak jest - kliknij w
    Windows->Preferences->General->Capabilities ;-)

    Jesli chodzi o Twoje oryginalne pytanie:

    > Jeśli obłożmy zmienną lub funkcję dyrektywą #ifdef...#endif
    > i symbol testowany jest zdefiniowany w pliku nagłówkowym
    > włączanym do źródeł instrukcją preprocesora #include to okienko
    > Outline, nie znając tego symbolu, nie pokazuje tej funkcji/zmiennej
    > na liście. Można się domyślać, że dzieje się tak bo program nie czyta
    > plików #include i nie rozwija tam zawartych dyrektyw preprocesora.

    To u mnie dziala poprawnie. Znaczy 'prawie' poprawnie - musze albo
    zamknac/otworzyc plik, albo dodac mu jakis #define - wtedy Outline
    odswieza sie czytajac wszystkie #includes.
    Nie zwrocilem na to wczesniej uwagi.

    Jesli chodzi o czytanie #include do context-assist - dziala po wpisaniu
    i skasowaniu pelnej sciezki do stdio.h (nie pytaj tylko czemu ;-) )

    --
    Jerry1111