eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚrodowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala? › Re: Środowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala?
  • Data: 2009-08-11 01:21:00
    Temat: Re: Środowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message
    news:h5q557$tge$1@news.onet.pl...

    > Zainstalowalem teraz na domowym kompie. Cos nie tak jest - kliknij w
    > Windows->Preferences->General->Capabilities ;-)

    Tam mam obydwa zaznaczone: Team i Development.
    Nie rozumiem chyba dowcipu :-)))

    > Jesli chodzi o Twoje oryginalne pytanie:

    > To u mnie dziala poprawnie.

    No to zazdroszczę, bo ja nie widzę w Outline połowy swego programu :-(

    > Znaczy 'prawie' poprawnie - musze albo zamknac/otworzyc plik,
    > albo dodac mu jakis #define - wtedy Outline odswieza sie czytajac
    > wszystkie #includes.
    > Nie zwrocilem na to wczesniej uwagi.

    No ale w moim przypadku mówimy o projekcie który jest otwierany
    i zamykany pewnie 1000 razy od 2006 roku, przeżył w między czasie
    trzy wersje hardware i obłożony jest pewnie 1000 różnych warunkowych
    kompilacji... Jeśli Eclipse nie radzi sobie dobrze u mnie z nowym projektem
    hello-world który właśnie utworzyłem to jakie ma szanse działać z projektem
    w którym jest 50 modułów i pewnie #includuje tysiąc plików nagłówkowych :-)

    > Jesli chodzi o czytanie #include do context-assist - dziala po wpisaniu i
    > skasowaniu pelnej sciezki do stdio.h (nie pytaj tylko czemu ;-) )

    To ciekawe, choć context-assist w ogóle się nie zajmowałem...
    Chcesz powiedzieć że Ci rozwija nazwy włącznie z deklaracjami #define??
    Nie wierzę...

    Może ja powinienem stworzyć zupełnie nowy projekt od zera w wersji
    9 pakietu Altery z użyciem tylko starych modułów... No ale czemu miałoby
    to pomóc skoro nie działa to nawet dla nowego projektu helloworld... hm...