  • Data: 2009-03-02 00:50:30
    Temat: Re: Srubokrety do serwisu PC
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    digitaladam pisze:
    > Macie jakieś sprawdzone modele/marki śrubokrętów, których używacie przy
    > składaniu komputerów? Zwykłe, manualne, nie żadne wkrętarki. Co by
    > pasowały do standardowych śrubek dostarczanych wraz z obudowami. No i
    > najważniejsze, aby wytrzymały nieco dłużej niż tydzień/miesiąc (czyli
    > np. wszelkie Toya itp. odpadają)
    > Pozdrawiam!

    do prac serwisowych polecam Victorinox Cyber Tool
    http://allegro.pl/search.php?string=Victorinox+Cyber
    +Tool
    jesli nie skrecasz kilkudziesieciu obudów dziennie to napewno bedziesz
    zadowolony, ja osobiscie mam tą najtanszą wersje od paru lat i jest nie
    do zdarcia

    --
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl