  • Data: 2020-04-19 23:37:10
    Temat: Re: Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na pl.misc.samochody Poldek pisze tak:

    > Kogo mieli zapytać - mnie?

    widzę, że rozumujesz alternatywnie, na swoją niekorzyść
    i chyba ich jeszcze bronisz ;)

    > Zakładam, że zorientowali się, że
    > został im komplet śrub, do których nie mają nasadki, kiedy ja już
    > zdążyłem odjechać nie wiedząc, że mam wkręcone nieswoje śruby.

    nie sprawdzasz czy masz koła dokręcone? ;)

    > Nie wiem, co zrobili ze śrubami, bo właśnie dziś się
    > zorientowałem, że mam zwykłe śruby zamiast przeciwkradzieżowych. A
    > dziś niedziela i ta wulkanizacja nie pracuje. Zakładam, że jeśli
    > pracownik wulkanizacji był na tyle nierozgarnięty, że wkręcił mi
    > nie moje śruby, to małe szanse że od jesieni do wiosny przechowują
    > komplet śrub, do których nie mają nasadki.

    no teraz to już po ptokach? Ale powinni ci odkupić w cienmo kiedy sie
    zgłosisz nawet jak kot zeżarł je.

    > Jeśli pracownikowi zdarzyła się taka wtopa, to pewnie nie leciał
    > do szefa, żeby mu o tym opowiedzieć.

    to chyba w Polsce było co? Jak ja bym cos takiego zataił to nawet nie
    chce mysleć.

    > A może przy pomocy mojej nasadki wkręcili moje
    > śruby do samochodu na sąsiednim stanowisku i właśnie teraz
    > człowiek orientuje się, że ma przykręcone 4 koła śrubami, do
    > których nie ma nasadki?

    nigdy bym tam już nie pojechał więcej

    > Tylko ta myśl mnie pociesza, że mogłem znaleźć się w gorszej
    > sytuacji, w której teraz szukałbym ślusarza, który by mi odkręcił
    > śruby od kół lub jazda na tych samych oponach do końca
    > eksploatacji samochodu :-)

    znowu na siebie bierzesz ich winę i bałagan.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel