  • Data: 2020-04-20 09:41:13
    Temat: Re: Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/04/2020 19:10, Poldek wrote:

    > Wygląda na to, że przy wymianie opon na jesieni w warsztacie
    > wulkanizacyjnym odkręcili mi fabryczne śruby przeciwkradzieżowe i
    > wkręcili w to miejsce zwykłe, jakieś stare śruby do felg. Odkryłem to
    > dzisiaj, gdy zacząłem się przymierzać do samodzielnej wymiany. Została
    > mi tylko nasadka na pamiątkę, pasująca do śrub z łbem w kształcie
    > wiatraczka.
    > Jest sens wydawać pieniądze na nowy komplet przeciwkradzieżowych z
    > nasadką, czy te śruby przeciwkradzieżowe to tylko zawracanie gitary,
    > kłopot, a i tak nie zabezpieczają przed kradzieżą?

    Z mojego doswiadczenia wszystko zalezy od tego jak wysoki poziom
    niedojebania umyslowego reprezentuja wulkanizatorzy do ktorych jezdzisz.
    Jak mialem Signum-a to mialem taka akcje, ze ktorys wulkanizator
    przykrecil zabezpieczajace uzywajac pistoletu, wiec kolejny je
    ukrecil/polamal przy odkrecaniu. W kraju w ktorym mieszkam aby kupic
    oryginalne z tym samym kodem trzeba sie wylegitymowac i czas oczekiwania
    to ok. 7 dni (koszt ?60). No wiec po wszystkim ten sam pajac, ktory je
    ukrecil i obrobil dupe poprzedniemu jak to nieprofesjonalnie sie
    zachowal, sam najwidoczniej uzyl pistoletu przy dokrecaniu bo kolejny
    wulkanizator po dwoch latach zrobil to samo. Po tamtej akcji auto mialo
    juz 10 lat wiec poprosilem zeby je po prostu usuneli i zamienili na
    zwykle. Jak juz ktos wspomnial, jak masz auto warte wiecej niz 100k pln
    to bym sie jednak zastanowil nad posiadaniem zabezpieczen, szczegolnie
    teraz. W trojmiescie ostatnio kradna kola z aut na minuty.