  • Data: 2020-04-26 08:39:47
    Temat: Re: Stacja dokująca 2xHDD
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaka różnica pomiędzy hibernowaniem i zamykaniem?
    > (w kontekście podpinania i odpinania dysków)

    Różnica jest taka że mam odpalone kilka programów w ulubionym układzie
    okiem (nie wszystkie okna wracają w swoje miejsce po restarcie)
    Czas to pieniądz. No dobra. Leniwy jestem ;-)

    Może mam staroświeckie złe doświadczenia.

    Ale podłączanie/odłącznie prądu pod urządzenie mechaniczne HDD podczas
    pracy tych niby nowoczesnych systemów źle mi się kojarzy.

    To są chyba najbardziej psujące się urządzenia w kompie. Trzeba o nie
    dbać ;-)

    Gdybym robił to dla rozrywki (dla rozrywki trzymam pliki na śmieciowym
    dysku w kompie) ale tu chodzi o ARCHIWIZACJĘ DANYCH.