  • Data: 2020-06-19 19:40:03
    Temat: Re: Stan konta orange
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5eecc69d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    A co to jest? Podają? I jak się zidentyfikować na infolinii? PUK-iem,
    chyba nie peselem?

    >Bo jest na nowej platformie, czy jakos tak.
    >Ktora wymaga zalogowania sie emailem, i przypisania twojego numeru.
    >
    >A przypisanie numeru wymaga podania numeru klienta ... prepaid :-P
    >I bodajze PUK karty ...
    >
    >Przechodzilem niedawno, i znow mam swoje konto..

    Kiedyś był nr telefonu i hasło. Latami nie korzystałem. Wkurzyłem się
    bo nie dało się kasować SMS-ów, pamiętał je w systemie.
    Skąd wziąć jakiś e-mail? Coś mi chodzi po głowie, że Orange dawało
    n...@o...pl ale nie mam pewności.
    Ten e-mail musi być prawdziwy? Nie będą potem coś ważnego na niego
    wysyłać?

    Arek