  • Data: 2020-07-12 22:07:51
    Temat: Re: Stan konta orange
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-07-12 18:10, trybun wrote:

    > Chyba tak jak wszędzie. Trzeba założyć konto w ich serwisie..

    Ech, nie dało się wejść do części ze stanem konta, trzeba było apką,
    której w ogóle nie mieli na mój telefon a oczywiście chcieli bym
    wchodził telefonem co nie jest mi do niczego potrzebne a z ich powodu
    nie jest nawet możliwe. Potem poprawili się, ale nim tak się stało
    zdążyłem im podziękować. Bo ja nie po to żyję by rozwiązywać elementarne
    problemy operatorów.