-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Stan konta orange
Date: Sun, 12 Jul 2020 22:07:51 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 32
Message-ID: <refqip$69v$1@news.icm.edu.pl>
References: <5eeb40ba$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<rcfjm6$6sv$1@gioia.aioe.org> <5eeb626d$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<5eeb74d8$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
<5eeb7759$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<5eeb8a52$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5eec793b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<5eecc69d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<5eedb316$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<rcnqck$blj$1@news.icm.edu.pl> <rdca5f$1g89$2@gioia.aioe.org>
<reegit$hlb$2@news.icm.edu.pl> <refcku$17dq$1@gioia.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1594584473 6463 78.10.177.126 (12 Jul 2020 20:07:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Jul 2020 20:07:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
In-Reply-To: <refcku$17dq$1@gioia.aioe.org>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1094589
[ ukryj nagłówki ]On 2020-07-12 18:10, trybun wrote:
> W dniu 12.07.2020 o 10:11, kk pisze:
>> On 2020-06-29 10:53, trybun wrote:
>>> W dniu 21.06.2020 o 16:21, kk pisze:
>>>>
>>>>> Co się dzieje z tymi operatorami, zresztą orange to zawsze była
>>>>> kiła pod względem obsługi klienta, ale ostatnio i Play się zbiesił.
>>>>> Nie można już pytać/reklamować z sprzętu stacjonarnego, - "usługa
>>>>> dostępna tylko w aplikacji mobilnej"... Wścieklicy dostali z tym
>>>>> rzucaniem kłód pod nogi klienta czy co?
>>>>>
>>>>
>>>> W VM też tak chcieli ale nie umieli dostarczyć aplikacji do mojego
>>>> telefonu.
>>>
>>>
>>> Mam, nie jest to idealny operator pod względem obsługi klienta ale
>>> ewidentnego qrestwa wymierzonego w klienta u nich nie ma.
>>>
>>
>> I jak sprawdzisz stan konta z kompa?
>
>
> Chyba tak jak wszędzie. Trzeba założyć konto w ich serwisie..
>
Ech, nie dało się wejść do części ze stanem konta, trzeba było apką,
której w ogóle nie mieli na mój telefon a oczywiście chcieli bym
wchodził telefonem co nie jest mi do niczego potrzebne a z ich powodu
nie jest nawet możliwe. Potem poprawili się, ale nim tak się stało
zdążyłem im podziękować. Bo ja nie po to żyję by rozwiązywać elementarne
problemy operatorów.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.07.20 08:58 trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- steve balmer o iphonie w 2007
- sortowanie w androidzie
- Re: Głośniki
- Papiery na drona?
- Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- Odzyskiwanie konta Google'a po utracie telefonu
- Zdalna rejestracja SIM
- Re: BOUKUN
- Re: BOUKUN
- [Off-topic] Jak zrobic prosta mape lokalizacji?
- Mi Band 4
- Połowicznie udane przenosiny z Play do Orange
- ROM telefonu - czasami trudno wgrać
Najnowsze wątki
- 2024-05-12 Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- 2024-05-12 Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-11 Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- 2024-05-11 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-11 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-11 Koniec bezkarności?