  • Data: 2015-04-23 12:38:38
    Temat: Re: Stara różnicówka ?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:mh8sav$qh2$1@node2.news.atman.pl...

    > A tak BTW: w mieszkaniu jest teraz 3 obwody oświetleniowe, podłączone pod
    > 1 eSkę 10 A i 6 obwodów gniazd na 5 eSkach. Ponieważ eSki są tanie, czy
    > sensownie byłoby zrobić z tego 3 obwody oświetleniowe z 3 eSkami ( np. 6
    > A ), podpięte do 3 faz ? Mniejsze prawdopodobieństwo że w razie
    > zadziałania jednej różnicówki *całe* mieszkanie będzie bez światła.
    >
    > A może pójść jeszcze o jedną eSkę dalej i doprowadzić do stanu że *każdy*
    > z 9 obwodów będzie miał swoją eSkę.

    ja u siebie w mieszkaniu (blok, jedna faza, z 5 obwodow, 1 roznicowka na
    wszystko, mala rozdzielnia) swiatlo podpialem pod druga roznicowke, jak
    podlaczam jakiegos niepewnego sprzeta albo cos grzebie i wywali roznicowke
    to przynajmniej po widnemu ide zalaczyc;)
    mozesz np oswietlenie dac z jednej fazy a gniazda z dwoch pozostalych- jak
    zrobisz zwarcie i wywali ta faze to swiatlo sie ostanie

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl