-
Data: 2015-02-02 21:32:51
Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Mon, 2 Feb 2015 16:31:11 +0100, Ghost napisał(a):
> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:54cf56f8$0$2174$6...@n...neostrada
.pl...
>
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
> news:54caa5b5$0$26319$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>>
>> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:54ca833c$0$2154$6...@n...neostrada
.pl...
>>
>>>>Porażka. Kiedyś samochód musiał mieć hamulec awaryjny, czyżby usunięto
>>>>ten wymóg z wymagań technicznych?
>>>>Jak się zatrzymać po wycieku płynu?
>>
>>> Myślę, ze auta z elektrycznym ręcznym wykryją taka sytuacje wcześniej.
>>> Ale
>
>>Przewidzą, że po wzroście ciśnienia pęknie wężyk?
>
> Musiałby eksplodować, żeby hamulec od razu przestał działać. Widziałeś takie
> wężyki w tak nowoczesnych pojazdach?
Akurat hydraulika układów hamulcowych jeśli chodzi o tą nowoczesność to
pozostaje na podobnym poziomie od dobrych 50 lat (jak pojawiły się układy
dwuobwodowe).
I przewody hamulcowe się tu wiele nie zmieniają - gumowe elastyczne i
stalowe/miedziane puszczone po nadwoziu.
Jakakolwiek przerwa w przewodzie hamulcowym i przestaje działać jeden obwód
(obsługujący dwa koła po przekątnej samochodu).
I takie uszkodzenia jak najbardziej się zdarzają - zarówno jeśli chodzi o
przewody elastyczne jak i metalowe.
W takiej chwili teoretycznie zostaje drugi obwód którym spokojnie da się
samochód zatrzymać, ale niektóre samochody są tak zaprojektowane że działa
to też bardzo słabo (drugi obwód uruchamia się tuż przy podłodze i wiele
się go nie wciśnie).
Mimo wszystko dobrze mieć na takie okazje hamulec awaryjny, który pozwoli
pomóc zatrzymać pojazd.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.15 01:46 J.F.
- 03.02.15 09:30 RoMan Mandziejewicz
- 03.02.15 10:59 yabba
- 03.02.15 11:05 yabba
- 03.02.15 12:08 Marek
- 03.02.15 18:30 Tom N
- 03.02.15 19:45 Tomasz Pyra
- 03.02.15 19:48 Tomasz Pyra
- 03.02.15 20:34 yabba
- 03.02.15 20:46 Tomasz Pyra
- 03.02.15 20:47 Tom N
- 03.02.15 20:47 Gotfryd Smolik news
- 03.02.15 20:54 Tomasz Pyra
- 03.02.15 21:23 RoMan Mandziejewicz
- 03.02.15 21:58 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=