  • Data: 2021-04-11 22:54:23
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2021 o 18:15, Marcin N pisze:

    > Uważaj. Mylisz globalne ocieplenie z zanieczyszczeniem powietrza. To są
    > dość odrębne sprawy.
    >
    > Elektryki są "lekarstwem" na ocieplenie. Lekarstwem na trujące spaliny
    > są normy czystości - od lat bardzo wygórowane, dotyczące wszystkich
    > pojazdów.
    >
    > Ostatnie spektakularne przepisy zabraniające spaliniakom wjazdu do
    > niektórych centrów miast - pokazały, że niczego to nie zmieniło. Syf w
    > powietrzu jak był tak jest. Eksperci o tym wiedzieli, teraz zorientowali
    > się też urzędnicy.

    Czego nie zmieniło? Emisji spalin? To jest coś co przez używanie
    elektryków można kompletnie wykluczyć. I to jest właśnie realizacja norm
    emisji dla samochodów. Inne realizacje okazały się ... nieprawdziwe.
    Globalne ocieplenie nic do tego nie ma. Jak ktoś umie produkować prąd
    bez negatywnego wpływu na środowisko to może to robić.