  • Data: 2021-04-13 11:51:05
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-04-2021 o 11:43, J.F pisze:

    > Nie bylo taniej jezdzic dalej Zoe?

    Oczywiście że było.
    Ale nie decydowało "taniej", prędzej wygoda i nowocześniejsze auto.

    Zresztą plan był taki, żeby zmienić Zoe na e-Soula, tylko w międzyczasie
    Orlen zmienił warunki gry i już się zakup nie opłacał.

    > A widze, ze C-HR moze miec 184KM, tylko trzeba przemoc granice :-)

    Ale nie bardzo może mieć gaz, więc odpada.

    > A jakie to gniazdko? Nie ma 3 faz i choc 20kW?

    Kto nie ma?
    Bevy najczęściej mają ładowarki 3,6 albo 7,2 kW

    > Nie miales takiego ?

    Miałem.
    I pisałem że po wprowadzeniu opłat tylko ono miało sens ekonomiczny.

    > No widzisz - szybko, tanio, wygodnie :-)

    Zgadza się.
    Ale ja lubię zmieniać i sam decydować co wybieram.
    Nuda jest nudna. ;-)