  • Data: 2009-03-04 18:30:17
    Temat: Re: Sterownik do pendrive'ów potrzebny
    Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dodatek, nazywany suplementem lub Service Pack'iem (nieoficjalnym)
    już próbowałem i nie pomogło.:-(

    Odnośnie Patriota itp. nawet jeśli to się uda (będę próbować),
    to mojego problemu to nie rozwiąże. Chodzi o to by można
    było korzystać z dowolnego pendrive'a (a przynajmniej dowolnego
    powiedzmy do 2 GB), tak jak to jest możliwe np. na nowszych
    komputerach z WinXP. Przygotowuję ten komputer dla mojej
    koleżanki, której potrzeby są ograniczone (coś w rodzaju inteligentnej
    maszyny do pisania), jednak możliwość przenoszenia plików
    na pendrive'ie jest sprawą podstawową. Trudno mi jednak przewidzieć
    lub narzucić jakiego pendrive'a ma używać. Ja mam Patriota i DataTravelera
    i na nich próbuję.

    Pozdrawiam i dziękuję