  • Data: 2020-02-11 18:36:20
    Temat: Re: Sterownik pieca c.o
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-11 o 13:35, d...@g...com pisze:
    > Witam.
    > Mam problem ze sterownikiem pieca co. AGNI LED ok 5letni. Nie załącza dmuchawy, na
    krótko oczywiście chodzi. Podobno na płytce jest bezpiecznik termiczny lecz ja go nie
    widzę. Czy po zdjęciu można wogóle coś zdiagnozować czy kupować nowy?
    > https://zapodaj.net/44ea5a1f481d0.jpg.html
    > Z góry serdecznie dziękuję

    ...na TYLNEJ płytce obudowy raczej (tam gdzie wchodzi kabel od
    zasilania). Powinien być tam "korek" i po odkręceniu korka należy użyć
    np. zapałki do wciśnięcia bezpiecznika.

    --
    LordBluzg(R)