  • Data: 2022-01-04 21:19:45
    Temat: Re: Suszenie
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2022 o 13:46, J.F pisze:

    > nie szuszymy.
    > Auto sie samo suszy, a jak jest za mokro, to szyby paruja i jechac nie
    > mozna.
    >
    > Masz wlaczony obieg wewnetrzny?
    > A moze po prostu cos rozlales/nasmieciles?

    Ej no ... roztopy były. Jak deszcz padał to w powietrzu było tyle
    wilgoci, że mi instalacja 230V zaczęła bezpieczniki wybijać. To i nie
    dziwi, że w nieużywanym samochodzie coś zakwitło. Tyle, że potem wiozłem
    felgi ze szrotu, wszystkie mokre i dodatkowo wprowadziłem wilgoci, więc
    naprawdę zastanawiam się jak ten samochód osuszyć. Raczej nie planuję
    ozonowania nim go nie osuszę. Ani żwirku ani muchomorka. Choć niczego
    nie wykluczam. Okna otworzę.