  • Data: 2022-01-12 00:59:32
    Temat: Re: Suszenie
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:srksgn$1j0n$1@gioia.aioe.org>
    user Dykus pisze tak:

    > Z ciekawości - masz jakieś pozytywne doświadczenia po takim
    > zabiegu? Czy to rzeczywiście potrafi sprawić, że np. mokre gumowe
    > dywaniki staną się po takiej jeździe suche?

    gumowe wyschną

    > Rozumiem, że temperatura powietrza wzrośnie do 30 stC, klima
    > osusza, ale sama tapicerka to nadal pozostanie zimna i chyba woda
    > z niej prędko nie wyparuje...

    Tapicerka nie wyschnie. Trzeba stanąć pod górkę, unieść
    tapicerkę, podłożyć deskę, gazety, kartony,
    przycisnąć np akumulatorem, wyciągnąć strzykawką, itp
    Odkurzacz wodny wody się nie boi.

    U mnie lekko zatkane odpływy i przelewa się przez obudowe kompa do
    kabiny.

    > Miałem swego czasu problem z zalaną tapicerką pod nogami i nadmuch
    > na nogi podczas jazdy nic nie dawał. Ręczniki papierowe, dmuchanie
    > farelką, a najlepiej otwarte drzwi i samochód skierowany tak, by
    > Słońce wprost świeciło na mokrą podłogę...

    no to są wysiłki w kiereunku wysuszenia.
    od jednego przejazdu nie wyschnie.
    Ale tak robię drobnymi kroczkami do sukcesu.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy