  • Data: 2021-04-29 13:08:26
    Temat: Re: Świat Cię potrzebuje
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/04/2021 19:02, ii wrote:

    > To po co się trudzą robiąc drzwi, okna i dach?

    > Po co filtr kabinowy w otwartym samochodzie?

    Taki kupiles samochod to nie marudz. Normalne auta maja w miare szczelna
    kabine i przy sprawnym filtrze kabinowym zatrzymuja nawet do 90%
    szkodliwych zanieczyszczen w zaleznosci od wielkosci czastek. Bosch
    twierdzi, ze jego samochodowa HEPA zatrzymuje 99% czastek do wielkosci
    0.3 mikrona.

    or-cabin-scooter/

    > Bo ma 4 kółka?

    Ogolnie z budowy nadwozia.