eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSygnał zwrotny dzwonienia › Re: Sygnał zwrotny dzwonienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <50ffead7$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ffeec6$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    <51004ae5$3@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <51004ae5$3@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Sygnał zwrotny dzwonienia
    Date: Thu, 24 Jan 2013 12:03:09 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 32
    Message-ID: <510114ef$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.153.152
    X-Trace: 1359025391 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1311 83.10.153.152:50921
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236335
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Bo odkad sie rozpowszechnily "granie na czekanie", to wiadomo ze
    >> sygnal
    >> dzwonienia generuje centralka odbiorcy :-)

    >I tu pan się mylisz. W komórkach i owszem, nasi opi mają nadmiar
    >kanałów ;-)
    >Ale w PSTN-ie zastępywanym obecnie VoIPem to już nie jest takie
    >oczywiste.
    >A nawet inaczej - coraz częściej oczywiste jest, że sygnały są
    >generowane
    >lokalnie. Oraz w terminalu abonenta.

    Jak dzwonisz z pstn na komorke, to tez slyszysz granie :-)

    A kanaly ... krece, slysze sygnal, czekam, odbiorca podnosi ... ile ma
    system na przydzielenie kanalu, sekunde ?

    Ile trzeba miec kanalow aby sie jakis akurat zwolnil ? i co zrobic jak
    zabraknie ?
    Moze lepiej przydzielic od razu ...
    A klienci beda zadowoleni z takiej uslugi, jak czesto maja "kierunek
    zajety" ?
    To moze lepiej dolozyc kanalow, a po dolozeniu i tak mamy nadmiar,
    wiec nas wczesne przydzielanie "nic nie kosztuje" :-)

    Chociaz ... jesli przecietna rozmowa trwa powiedzmy 3 minuty, to
    wystarczy 180 kanalow aby sie co sekunde jeden zwalnial ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: