  • Data: 2023-03-26 20:03:29
    Temat: Re: System home asistant - trochę inaczej.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/03/2023 19:16, Mirek wrote:
    > Tylko wewnątrz.

    Innymi słowy, twój kilent nigdy nie dowie się, że otwarto mu furtkę jak
    nie było internetu, chyba że ma bystrego sąsiada.

    Co za pech.

    Ale taka architektura, trudno się dziwić.

    > Gdyby była potrzeba, to mogę klientowi wyświetlić w formie
    > wykresu albo listy zdarzeń - gdzie znów widzisz problem?

    "Panie Mireczku, bo wie pan, wysial nam internet, a sąsiad mówił, że mi
    po ogródku jakiś typ chodził, dobrze że w ogóle widział, to jak by Pan
    miał czas oczywiście, gdzieś w tym tygodniu i zerknął, co tam się
    zapisało, co? Zapłacę oczywiściie za fatygę i dziękuję z góry".

    Są ludzie, którzy z jakiejś przyczyny lubią wchodzić w interakcję z
    innymi. Brrrr...

    > Z resztą ważne zdarzenia przychodzą mu sms-em... a właśnie - jak to
    > wygląda u ciebie?

    A jak tam chcesz. Na przykłąd możesz wypychać na messengera:

    https://www.home-assistant.io/integrations/facebook/

    i na naście innych sposobów, wliczajac w to syntezę głosu i darcie mordy
    w autobusie, że woda w kiblu gotowa do spuszczenia. Co tam uważasz za
    ważne w tym smarthome.