    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: System home asistant - trochę inaczej.
    Date: Mon, 27 Mar 2023 22:35:27 +0200
    <tvq9og$cfn$1$titanus@news.chmurka.net>
    <tvqd56$238e7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tvsrue$tqh$1$titanus@news.chmurka.net>

    W dniu 27.03.2023 o 21:48, titanus pisze:

    >   <cit> NIE CHCĘ "SMART", NIE CHCĘ APKI, NIE CHCĘ CHMURY </cit>

    To nie instaluj apki, nikt nie zmusza do apki. Co do "chmury" to
    oczywiście, że chcesz bo lokalnie nazywa się to CU (reszta świata nazywa
    to "chmurą" ale tylko dlatego, że jest to wyniesiony CU) możesz mieć go
    lokalnie i pisałeś że tego właśnie chcesz :) więc nie kombinuj.

    Rozumiem też, ze nie chcesz kupować śrubek i nakrętek. Chcesz sam
    określić złoże rudy żelaza, wykopać, przetopić wytoczyć nagwintować i
    przykręcić samoistnie wykonanym kluczem bez użycia jednostek
    metrycznych, które sam ustalisz. Ja wolę w tym czasie zbierać truskawki
    z krzaka i jeść po opłukaniu bo wziąłem gotowe śrubki za darmo :)

    >   Chcę to zbudować w oparciu o JEDNOPUNKTOWE LOKALNE sterowanie
    > centralne. Wisi mi w tym momencie czy transmisja będzie zabezpieczona
    > SSL, SHA2048 czy będzie to czysty tekst po RS-232.

    No, o tym piszę ale nie łapiesz terminologii, HA Ci nie pasuje, Supla
    (nazwa gryzie) inni zmuszają... itp... :)

    >   Zresztą najbliżej mi z tym wszystkim do idei sterowania LOGO!, jednak
    > tam są ograniczenia interakcyjne, ale w sumie...dokupić jakiś
    > wyświetlacz TD i parę modułów A/D. Kosztowo będę w dupie, ale może
    > będzie OK ? ;-D

    Jaki problem?
    [...]

    > ...ale dlaczego nie? Koło też wymyślali już chyba tysiące razy na nowo:
    >
    > Było takie do taczki, takie do powozu, do roweru, do samochodu czy też
    > koła w kole - że zacytuję biblię i na jej podstawie patent  :D
    >
    > To jednak przecież i tak w swojej istocie KOŁO, ale jakże różne - prawda ?
    >
    > To wcale nie musi byś "inna" supla. To może być ZUPEŁNIE INNA Supla :D

    Skoro masz łom do wyważania otwartych drzwi, to nie będę ich bronił :)
    Podałem rękę i kluczyk, ty wybierasz łom. Spoko, rozumiem intencje i
    zamiary :) Bedę obserwował jedząc truskawki jak topisz tą rudę żelaza :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>