  • Data: 2014-08-21 19:59:55
    Temat: Re: "Szokowe" szkolenie młodego
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-21 15:28, SW3 pisze:

    > W pierwszym poście jest napisane, że młody nie szaleje tylko w pewnych
    > sytuacjach nie zdaje sobie sprawy z potencjalnych zagrożeń.

    przecież z ojcem nie będzie szalał :)
    ale jeśli tak jest to wysłać go na kurs na maty poślizgowe (tylko niech
    będzie świadomy że równie dobrze zamiast wyskakującej fontanny na torze
    może być pieszy czy rowerzysta w rzeczywistości). W przeciwnym wypadku
    niech gdy tylko spadnie śnieg jeździ na lotnisko ćwiczyć hamowanie i
    kontrolowane poślizgi.
    Jeśli dobrze pamiętam miałem podobnie- z ojcem jeździłem spokojnie, jak
    miałem własne auto to lubiłem pojeździć na parking poślizgać się - i
    chyba to mnie uratowało - bo jak zaliczyłem ostrzejsze hamowanie (a
    wtedy jeszcze auta bez abs'u były) czy aquaplaning to wiedziałem jak się
    zachować (i dopiero to mnie nauczyło respektu do prędkości i
    dostosowywania prędkości do panujących warunków)

    Łukasz