  • 21. Data: 2013-02-03 21:05:28
    Temat: Re: Szpindlerowy Młyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 19:00:53 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:
    > zapewne.
    > Ale na razie jest GIT!
    > Przy okazji na stoku zauważyłem że niektórzy korzystają z aplikacji na fona
    > która rejestruje zjazdy (trasa, predkości itd)

    Trekbuddy polecam.
    Nadaje sie jako rejestrator nawet do samochodu, co by nie bylo OT :-)

    Ale gdzies w Alpach wpisujesz nr skipasu na stronie www i masz podsumowana
    swoja aktywnosc - aczkolwiek tylko na podstawie wyciagow.

    > Niektórzy nawet korzystająz paek stricte samochodowych.

    Z reguly maja krotki czas pracy.

    Moj odbiorniczek GPS-BT pracuje ponoc 33h na jednym ladowaniu, a i telefon
    wytrzymuje caly dzien i jeszcze muzyczke gra..

    J.

  • 22. Data: 2013-02-04 00:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Trekbuddy polecam.
    > Nadaje sie jako rejestrator nawet do samochodu, co by nie bylo OT :-)

    Ano. Sprawdzę.

    > Ale gdzies w Alpach wpisujesz nr skipasu na stronie www i masz
    > podsumowana swoja aktywnosc - aczkolwiek tylko na podstawie wyciagow.

    W Dolomitach teżtak jest.
    W Szpindlu również ale jest tylko zestawienie gdzie korzystało się z
    wyciągu.
    W Dolomitach wręcz pokazywao ilośc kilometrów.
    Ale przyznaję, że chyba najciekawsze są pokazywan osiągane prędkości.

    > Z reguly maja krotki czas pracy.
    >
    > Moj odbiorniczek GPS-BT pracuje ponoc 33h na jednym ladowaniu, a i
    > telefon wytrzymuje caly dzien i jeszcze muzyczke gra..

    Wyszło jakieś dziwactwo więc źle zrozumiałes.
    Pisałem, że niektorzy korzystają z aplikacji stricte samochodowych a nie z
    GPS-a samochodowego :)

  • 23. Data: 2013-02-04 00:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrims m...@i...pl ...

> [...]
    > Skipasy na 6 dni kosztowały ostatnio coś około 200 Euro
    > od dorosłej osoby. Apartamenty w http://www.interchalet.com/
    > wychodzą od 30 euro za dobę w górę. Można wziąć hotel
    > za 6000 PLN za 7 dni dla rodziny 2+1. Najważniejsze dla
    > mnie to brak kolejek do wyciągów. Może jak młodego
    > wyciągniemy z choroby i kolana mi się poprawią to
    > jeszcze tam zawitam. Co do warunków - jak ma się
    > pecha, to można mieć beznadziejną pogodę i na 6 dni tylko
    > 2 dni latania. Pod tym względem Francja i Włochy lepsze.
    >
    > Ale pod względem infrastruktury, organizacji to dla mnie to nr. 1.

    Zeby nie było OT: jak kupuję auto za 20.000 to wiem, że takie za 40.000
    będzie lepsze... ;-)

  • 24. Data: 2013-02-06 10:02:15

    Sun, 3 Feb 2013 09:00:54 +0000 (UTC), w <0...@b...poznan.pl>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Osobnik posiadający mail r...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Lepiej umotywuj wypowiedź :)

    Bo tak patrzę co piszesz, więc proponuję rozwiązania dostosowane do potrzeb. :)
    Po prostu dużo większa różnorodność -- Szpindl trochę monotonny...