  • 1. Data: 2013-01-24 22:27:43
    Temat: Senator Motyczka
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    30 listopada napisałem posta o senatorze, który powiedział coś
    niewygodnego dla rządzących na temat m.in. budowy autostrad.
    http://www.youtube.com/watch?v=Kr8yydgUPtQ
    Dziś we wiadomościach czytam, że gość nie żyje.
    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/4174
    66,nie-zyje-senator-po-antoni-motyczka.html
    Zdrowiej jest jednak trzymać pysk zamknięty.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-01-24 23:32:43
    Temat: Re: Senator Motyczka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 22:27:43 +0100, Jacek napisał(a):
> [...]
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/4174
    66,nie-zyje-senator-po-antoni-motyczka.html
    > Zdrowiej jest jednak trzymać pysk zamknięty.

    Podejrzewasz watek sensacyjny ?

    W tym wieku ludzie umieraja ... a co mial do powiedzenia to chyba
    powiedzial ?

    J.

  • 3. Data: 2013-01-25 09:53:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-24 22:27, Jacek wrote:
    > 30 listopada napisałem posta o senatorze, który powiedział coś
    > niewygodnego dla rządzących na temat m.in. budowy autostrad.
    > Zdrowiej jest jednak trzymać pysk zamknięty.

    Myslisz ze praktycznie cala opozycja powinna juz zaczac zegnac
    sie z najblizszymi?

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2013-01-25 09:59:38
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 09:53:28 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Myslisz ze praktycznie cala opozycja powinna juz zaczac zegnac
    > sie z najblizszymi?
    Widzisz gdzieś prawdziną opozycję - taką merytoryczną, z programem, poważną
    itp.?
    Bo ja jakoś nie bardzo.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2013-01-25 10:15:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-25 09:59, Franc wrote:

    > Widzisz gdzieś prawdziną opozycję - taką merytoryczną, z programem, poważną
    > itp.?
    > Bo ja jakoś nie bardzo.

    Zgadza sie. Ale to jest jeszcze zupelnie inna sprawa.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2013-01-25 12:37:34
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Myslisz ze praktycznie cala opozycja powinna juz zaczac zegnac
    > sie z najblizszymi?

    seryjny samobojca grassuje ;)

  • 7. Data: 2013-01-25 14:52:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-25 09:53, elmer radi radisson pisze:
    > Myslisz ze praktycznie cala opozycja powinna juz zaczac zegnac
    > sie z najblizszymi?

    Nieee, przeciwnik polityczny to wróg znany i pożyteczny (do mobilizacji, zwierania
    szeregów itd).

    Najbardziej nnienawidzeni są zdrajcy i odszczepieńcy ;)