    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szukam Mój Orange 4.3.1
    Date: Mon, 7 Jun 2021 01:41:20 +0200

    W dniu 2021-06-07 o 00:37, collie pisze:

    > https://androidapksfree.com/firefox/org-mozilla-fire
    fox/old/

    > Wszystko to są przeglądarki internetowe: i Firefox, i Opera, i Chrome,
    > i "Internet" Samsunga, który jest zresztą nie gorszy od pozostałych.
    > Wykasuj/wyłącz je i używaj tylko "Internetu" Samsunga - i będziesz
    > Pani zadowolona. Żona używa fabrycznej przeglądarki - "Internetu" -
    > w Samsungu Galaxy M21 i sobie chwali.

    Wylączę z ciekawości jeszcze tę aplikację Internet i zostawię tylko Operę.
    Jak będę miała cierpliwość to wpiszę tego linka, którego podaleś- do
    telefonu. To syzyfowa praca dla mnie bo literki w okienku wpisywamia
    bardzo małe.

    Narazie zostawiam Operę, bo przekonałam się, że szybko mi śmiga i
    blokuje reklamy.

    Ciekawostką jest to, że po wpisaniu Mozilla Firefox na google play czy
    na google to zamiast FF pokazywala mi się aplikacja Opeya. Aplikacji FF
    nie było!
    Muszę już odpocząć od tego wpisywania czy wyszukiwania głosowego.

    --
    animka