  • 1. Data: 2021-06-04 12:42:17
    Temat: Szukam Mój Orange 4.3.1
    Od: Ewa <E...@c...com>

    Witam

    Nieszczęśliwie usunęłam ze smartfona aplikację Mój Orange
    w wersji 4.3.1 pod Windows Mobile (lub Phone).
    Jeśli ktoś ma .apk lub wie skąd można jeszcze pobrać,
    to bardzo proszę o informację.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2021-06-04 16:39:35
    Temat: Re: Szukam Mój Orange 4.3.1
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 04.06.2021 o 12:42, Ewa pisze:
> [...]
    > w wersji 4.3.1 pod Windows Mobile (lub Phone).
    > Jeśli ktoś ma .apk lub wie skąd można jeszcze pobrać,

    Chyba wtedy pod Windows to nie było .apk, ale tak czy owak
    chodzi mi o możliwość ponownego zainstalowania.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2021-06-05 22:02:45
    Od: collie <p...@b...pl>

    Spróbuj na Chomiku: http://chomikuj-wyszukiwarka.eu/

  • 4. Data: 2021-06-05 23:33:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-05 o 22:02, collie pisze:

    > Spróbuj na Chomiku: http://chomikuj-wyszukiwarka.eu/

    Natomiast ja chciałam pobrac apk Mozilla Firefox i nie daje mi zaplacić
    sms-em na numer 740... 4, bodajże, co mam telefon na kartę od jakiegoś
    czasu i dostawca internetu nie udziela usług na takie numery, chociaz
    pieniądze mam na koncie.

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-06-06 20:08:15
    Od: collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 5.06.2021 o 23:33, Animka napisała:

> [...]
    > sms-em na numer 740... 4, bodajże, co mam telefon na kartę od jakiegoś
    > czasu i dostawca internetu nie udziela usług na takie numery, chociaz

    W każdej sieci jest możliwość włączenia/wyłączenia numerów premium -
    najczęściej poprzez wysłanie odpowiedniego SMS-a na odpowiedni numer,
    albo po prostu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Poza tym
    apka Firefoxa jest darmowa.

  • 6. Data: 2021-06-06 23:09:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-06 o 20:08, collie pisze:

> [...]
    > najczęściej poprzez wysłanie odpowiedniego SMS-a na odpowiedni numer,
    > albo po prostu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Poza tym

    Na tym chomiku chcą numer telefonu i potem trzeba napisac sms-a z
    treścią chyba "pobierz" za 4 z czymś zł. Jak podadzą kod to ten kod
    trzeba wpisac i dopiero po tym można pobrac ff na androida.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-06-06 23:20:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > najczęściej poprzez wysłanie odpowiedniego SMS-a na odpowiedni numer,
    > albo po prostu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Poza tym

    A może masz linka do pobrania starszej wersji FF na androida?Wszędzie
    widze tylko "pobierz najnowszą przeglądarkę ff na androida" z play
    google i mam komunikat, że juz pobrany, a gdzie indziej, że mój telefon
    tej wersji nie obsługuje. To jakas paranoja. Fakt, że przedtem miałam
    starszą wersję ff i dobrze dzialala.
    A może telefonowi się nie podoba, że mam zainstalowaną Operę (muszę miec
    przeciez w telefonie jakąś przeglądarkę) i fabrycznego Chrome, którego
    wyłączylam.
    Na dodatek mam aplikację Internet-to chyba przeglądarka tez fabryczna
    mojego telefonu Samsung. Tego nie wyłączyłam, bo nie wiem czy jak
    wyłączę to internetu nie będzie.
    Tyle czasu mam juz ten telefon, a jakieś glupawe szopki zaczęły się dziać.
    Przedtem zawsze używałam FF tylko bezmyslnie go zresetowalam jakis czas
    temu i musiałam wszystkie kontakty od nowa odtwarzać i na dodatek
    zniknęła FF.

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-06-07 00:37:34
    Od: collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 6.06.2021 o 23:20, Animka napisała:

> [...]
    > google i mam komunikat, że juz pobrany, a gdzie indziej, że mój telefon
    > tej wersji nie obsługuje. To jakas paranoja. Fakt, że przedtem miałam

    https://androidapksfree.com/firefox/org-mozilla-fire
    fox/old/

> [...]
    > Na dodatek mam aplikację Internet-to chyba przeglądarka tez fabryczna
    > mojego telefonu Samsung. Tego nie wyłączyłam, bo nie wiem czy jak

    Wszystko to są przeglądarki internetowe: i Firefox, i Opera, i Chrome,
    i "Internet" Samsunga, który jest zresztą nie gorszy od pozostałych.
    Wykasuj/wyłącz je i używaj tylko "Internetu" Samsunga - i będziesz
    Pani zadowolona. Żona używa fabrycznej przeglądarki - "Internetu" -
    w Samsungu Galaxy M21 i sobie chwali.

  • 9. Data: 2021-06-07 01:41:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-07 o 00:37, collie pisze:

> [...]
    > Wykasuj/wyłącz je i używaj tylko "Internetu" Samsunga - i będziesz
    > Pani zadowolona. Żona używa fabrycznej przeglądarki - "Internetu" -

    Wylączę z ciekawości jeszcze tę aplikację Internet i zostawię tylko Operę.
    Jak będę miała cierpliwość to wpiszę tego linka, którego podaleś- do
    telefonu. To syzyfowa praca dla mnie bo literki w okienku wpisywamia
    bardzo małe.

    Narazie zostawiam Operę, bo przekonałam się, że szybko mi śmiga i
    blokuje reklamy.

    Ciekawostką jest to, że po wpisaniu Mozilla Firefox na google play czy
    na google to zamiast FF pokazywala mi się aplikacja Opeya. Aplikacji FF
    nie było!
    Muszę już odpocząć od tego wpisywania czy wyszukiwania głosowego.

    --
    animka

  • 10. Data: 2021-06-07 11:19:18
    Od: collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 7.06.2021 o 01:41, Animka napisała:

> [...]
    >
    > Ciekawostką jest to, że po wpisaniu Mozilla Firefox na google play czy
    > na google to zamiast FF pokazywala mi się aplikacja Opeya. Aplikacji FF

    Ewidentnie musisz się odchudzić: chcesz napisać "f-i-r-e-f-o-x", a grube
    palce trafiają w "o-p-e-y-a", bo literki w okienku bardzo małe. I tym
    sposobem u Ciebie w Google Play nie ma Firefoxa. Trzeba więcej ćwiczyć
    palcówkę.