    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności
    Date: Tue, 20 Oct 2020 23:15:11 GMT

    On 2020-10-20, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Cześć.
    >
    > Jaki model pendrive o małej pojemności (~8/16GB), ale możliwie o jak
    > najszybszym transferze jest obecnie na rynku? Nie mówie o jakiś super
    > drogich, czasami można trafił perełkę za mniejsze pieniądze. Więc chcę
    > szybko, tanio i mały.
    >
    > Jak by przekraczał 80MB/s w zapisie, usb3, to było by naprawdę miło.

    Kupiłem następujące do bootowalnych peristent live:
    Samsung MUF-32AB/AM FIT Plus
    SanDisk SDCZ73-032G-GC46
    SanDisk Ultra Fit 32GB

    Każdy jeden z Amazona w cenie poniżej 40zł.

    Nie bawiłęm się w sprawdzanie osiągów, ale różnica w porównaniu z
    nołnejmami lub najtańszymy markowymi dobrze zauważalna.

    --
    Marcin