  • Data: 2020-02-10 09:57:13
    Temat: Re: Szybkość na przejściach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e40eebe$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 09.02.2020 o 23:51, J.F. pisze:

    >No należy. Ale nie wierzę, że zrobiono to rzetelnie, bo na oko widać,
    >że wyniki się nie spinają.

    >No nie.

    >To się ma nijak, do stwierdzenia, że mierzono prędkość w której
    >kierowcy nie byli ograniczenia fizycznie.

    Ale prog/i daleko od przejscia. Tylko kierowca raz spowolniony moze
    szanuje osiedle :-)

    >Znów patrz punkt poprzedni.

    Przejscia na skrzyzowaniach mierzono, jesli mnie skleroza nie myli.
    I predkosc nie byla niczym ograniczona, poza tym, ze trzeba bylo
    ustapic temu z prawej :-)

    >Ale mam wrażenie, że jesteś blisko - do średniej... wliczono tych co
    >się właśnie zatrzymywali przed przejściem;) Jeśli tak to całe badania
    >są z dupy.

    Czemu ? taka srednia wyszla :-)

    Tylko czemu mialby sie zatrzymywac w kategorii "brak pieszego" ?
    Albo jak mialby miec predkosc 70+ w kategorii "pieszy na przejsciu",
    czy "pieszy wchodzi".
    Musial byc ten pieszy na innym pasie ruchu.

    >Ciekawe czy jak ktoś zaparkował przed przejściem to też go wliczali;)

    Nie mial prawa ... no, 100m wczesniej to mial

    >Jak dla mnie prędkości.

    Predkosci sa w tabelce. Przynajmniej tak mi sie wydaje.
    A kolumna sie nazywa np V{indeks dolny}80-60

    Szczegolnie mnie to V0-10 interesuje - predkosc za przejsciem ?

    No i tabelke predkosci w roznych odleglosciach mamy ... ale srednich
    predkosci, nie kwantyli.
    I tabelke kwantyli mamy - ale nie wiadomo dla jakiej odleglosci.

    J.