-
Data: 2011-01-14 21:38:22
Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Fri, 14 Jan 2011 00:28:56 +0100, Tomasz Pyra
<h...@s...spam.spam> wrote:
> Ale jednak balast w autach przykręca się pod środkiem ciężkości żeby ten
> moment zmniejszyć.
Balast często przykręca się w miejsce fotela pilota zamiast przy
grodzi, a przecie w wybebeszonych FWD środek ciężkości jest
bardzo przesunięty do przodu. Czesto też się mocno cofa fotele
załogi (patrz np. Abarth S2k).
> Gdyby moment bezwładności był zaletą, to przykręcałoby się go po pół w
> okolicach zderzaków.
Widzisz tylko czarne i białe? A wiesz, że w RWD silnik wisi za
przednią osią, co w przypadku R4 nie jest specjalnie trudne?
Redukuje się moment bezwładności, ale nie za wszelką cenę. Bo
auto może jeździć w winklach szybciej, ale ewentualny obrót
wymaga bardzo szybkich rączek: patrz Clio V6 czy MR2.
> W ramach ciekawostki to gdzieś widziałem jak w NASCAR balast przykręcano
> właśnie na końcach samochodu - tylko tam może faktycznie im samochód
> łagodniejszy tym lepszy.
NASCAR ma dosyć specyficzny regulamin.
> Gdyby byli w stanie zrobić zwycięską rajdówkę S1600 na bazie 116, to
> mogliby to przekuć na duży sukces marketingowy na polu FWD vs RWD.
Chyba nie byliby w stanie:
--8<--
ARTICLE 6: RESTRICTIONS FOR CARS HOMOLOGATED IN THE SUPER 1600
KIT VARIANT
6.1 Definition
A Super 1600 Kit variant (VK-S1600) is a variant of a fixed
model of car previously homologated in Group A and must
therefore be assembled like a Group A vehicle.
Eligible vehicles are models with front-wheel drive and a
normally aspirated engine with a cylinder capacity of up to 1.6
litres in kit variant.
--8<--
> Natomiast ja obawiam się że mogłoby się to nie udać, a oni pewnie nawet
> już próbowali.
Zmienić regulamin? Po co, jak można się lansować przez WTCC czy
DTM?
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.11 21:45 Robert Rędziak
- 15.01.11 00:02 Tomasz Pyra
- 15.01.11 00:30 Robert Rędziak
- 15.01.11 00:31 Robert Rędziak
- 15.01.11 01:11 Tomasz Pyra
- 15.01.11 09:36 MarcinJM
- 15.01.11 10:45 Krzysiek Kielczewski
- 15.01.11 10:57 Robert Rędziak
- 15.01.11 11:00 DoQ
- 15.01.11 14:02 J.F.
- 15.01.11 14:09 J.F.
- 15.01.11 16:27 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 15.01.11 16:34 MarcinJM
- 15.01.11 17:05 J.F.
- 15.01.11 17:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- Nie widzieć gdzie się jedzie
- Złomnik się SPRZEDAŁ Kanałowi ZERO
- I lewacka ideologia poszła się JEBAĆ
- Dla UTRWALENIA: jak działają "EKO" ZBRODNIARZE
- Emisyjność BEV
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
Najnowsze wątki
- 2025-12-21 UE bierze kredyt na 90GEUR, by przedłużyć wojnę na Ukrainie, w tym Polska 4-5%, czyli od 3,6 do 4,5GEUR
- 2025-12-21 Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- 2025-12-20 No właśnie
- 2025-12-20 Wy tam w sądach jesteście JESZCZE BARDZIEJ POJEBANI
- 2025-12-20 eksplozja cen i kosztów w Polsce
- 2025-12-20 Dalekopis T100 - problem z powrotem karetki
- 2025-12-20 Diody LED - oświetlenie na choinkę
- 2025-12-20 Bieruń => Junior Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-20 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-12-20 Sędzia podrobił testament
- 2025-12-19 Nie widzieć gdzie się jedzie
- 2025-12-19 Wyłączenie sędziego
- 2025-12-19 12 latka zabiła rok młodszą koleżanke w Jeleniej Górze
- 2025-12-19 M. Romanowski JUŻ bez ENA ale dalej z nakazem aresztowania w RP3
- 2025-12-18 ale wiesz, że są gotowce?




Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?