  • Data: 2011-09-15 14:03:50
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > J.w., argumentacja na poziomie gimnazjum.

    Twoja natomiast na zasadzie zakutego prawnika który ma w głowie przepisy,
    bełkocze prawniczym językiem i myśli że ma rację na wyłączność. Mogę sobie
    mieć zdanie jak wielu wypowiadających się (wsiadł po pijaku - świadomie
    zabił), a że prawo mówi inaczej to jasne dla mnie jak słońce. A swoją drogą
    gwałt na kobiecie w USA to kilkadziesiąt lat, u nas kilkanaście miesięcy -
    też mam prawo się z tym nie zgodzić, bo jeden z drugim zakutych profesorów
    prawników nie ma wyłączności na rację. Ale, że nie jestem zakutym prawnikiem
    to będzie to tylko moje prywatne zdanie, choćby i na poziomie przedszkola. A
    Ty podając argument o dyskusji z gimnazjum tylko się osmieszasz, bo jakie
    jest prawo to my wiemy.
    pozdr.