  • Data: 2011-09-15 21:11:50
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 16:45:01 +0200, Excite napisał(a):

    > Myślałem że rozmawiamy jak powinno się postrzegać pewne przestępstwa a
    > nie jak są zdefiniowane przez przepisy.

    Kiedy najlepiej postrzegac wlasnie tak jak sa w kodeksie zdefiniowane.

    Przyklad kiboli z maczetami jest podobnie drastyczny jak pijanego kierowcy.

    > Oj wypaczyła i nic w tym dobrego nie widzę. Jeśli ktoś swoim działaniem
    > dąży do śmierci innego człowieka w sposób oczywisty (dla zdrowego
    > psychicznie dorosłego człowieka) to sam fakt że nie chce być tego
    > świadomy niczym jego czyn od morderstwa nie odróżnia choć nazywać to
    > sobie można na różne sposoby i podciągać pod różne paragrafy.

    Uwazaj co piszesz, bo kiedys moze ci prokurator zarzucic, ze przeciez
    mogles przeczytac instrukcje albo zaplacic w ASO, ale nie, nie chcialo ci
    sie, sam zmieniles kolo, niefachowo, i w efekcie zamordowales czlowieka.
    Moze nawet z premedytacja.

    > Jak ktoś
    > wsiada za kółko mając ponad 1 promil to już musi wyraźnie czuć działanie

    Czuc owszem, ale jeszcze nie takie mocne.
    W niektorych krajach chyba nawet legalne.,

    > alkoholu, jeśli świadomie decyduje się narazić innych na śmierć

    Narazenie na smierc, to jakby troche co innego niz "dazenie do smierci
    innego czlowieka".

    > to kara
    > powinna być taka sama jak dla mordercy co rąbie maczetą drugiego
    > człowieka i tłumaczy się że chciał go tylko nastraszyć.

    No widzisz, i znow sam wchodzisz na sliski grunt - o ile zgraja kiboli
    rabiaca lezacego czlowieka maczetami powinna sobie zdawac sprawe ze zada mu
    powazne rany grozace smiercia .. to pojedynczy czlowiek krecacy maczeta
    mlynka moze i byl przekonany ze nic niebezpiecznego w tym nie ma, bo tamten
    ucieknie. A tamten nie uciekl.

    J.