  • Data: 2011-09-16 20:05:20
    Temat: Re: TVN turbo [dłuższe]
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-16 17:21, PM pisze:

    > w normalnym świecie człowieka (nie podatnika) produkują rodzice i oni go
    > utrzymują do dojrzałości
    > i w ich interesie jest żeby nie popadł w chorobę
    > zyski z akcyzy są wymierne i natychmiastowe natomiast straty to jedynie
    > brak potencjalnego przychodu w przyszłości.
    Z punktu widzenia "państwa" głównym celem istnienia człowieka jest
    płacenie podatków i konsumowanie (zapewnianie popytu wewnętrznego).
    Rocznie w Polsce biotechnologie kończy 400 absolwentów. 85% z nich
    wyjeżdża do pracy za granicę. Zobacz jaka to strata dla "państwa".
    Ja tam życzę im jak najlepiej. Polskie "państwo" dla obywatela nie
    robi nic. Obywatel we wieku produkcyjnym, który zginie w wypadku
    lub wyemigruje na zawsze i zerwie kontakty z krajem to z punktu
    widzenia "budżetu państwa" to samo.

    > brawo!
    > receptą na wszystko niech będzie krańcowe ubezwłasnowolnienie
    > proponuję czujniki w drzwiach do domu, niech nie wpuszczają
    > nietrzeźwych bo mogą krzywdzić rodzinę
    > czujniki w komórkach - mogą nadawać SOS i naprowadzać wozy pogotowia trzeźwości.
    > to w etapie przejściowym
    > Docelowo implanty zakładane każdemu obywatelowi i częstujące
    > elektrowstrząsami w przypadku spożycia, albo np. przekroczenia
    > prędkości w terenie zabudowanym. m.

    Mnie kamery i permanentne monitoringi w Centrach Handlowych,
    na stacjach benzynowych nie przeszkadzają. Zawsze jest coś
    za coś.

    A co napiszesz, jak pijany kierowca zabije Twoją żonę w ciąży
    i dziecko?