    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
    Date: Mon, 16 Mar 2009 09:42:59 +0100

    > Poinformuj bo nie oglądam :-)
    > Czy pasek jest na całą szerokość ekranu a istotne elementy teksty, logo
    > mieści się na powierzchni 4/3 czy może na granicy obu tych formatów jest
    > przerwa żeby na starych telewizorach jakoś normalnie wyglądało???

    Pasek jest od krawędzi prawej do lewej z tym, że w rogu po lewej zegar nie
    jest całkiem przy krawędzi bo w rogu jest prostokąt z info "gość poranka
    ..."
    Nie ma żadnych marginesów po bokach, scroll leci od prawej krawędzi.
    Na starych telewizorach wygląda wszystko normalnie, wystarczy tylko ustawić
    odpowiednio format.