eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja... › Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
  • Data: 2021-07-17 12:40:00
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2021 o 14:57, _Master_ pisze:
> [...]
    > Ta osoba czegoś odemnie oczekuje czegoś
    > niestandardowego/nienormalnego/niespotykanego co może powodować u mnie
    > dyskomfort.
    >
    > Jak ja zacznę oczekiwać od kobiety z brodą żeby się ogoliła to będę
    > FASZYSTĄ.
    > A jak się odemnie oczekuje to mam wykonywać i już bo TAK?
    > Wolność jednego człowieka kończy się tam gdzie zaczyna łamanie
    > wolności czy chociażby DYSKOMFORT drugiego.
    > To całe egiebete chce stawiać świat na głowie.
    > Niech wygrają wybory w tfuuu demokratycznym kraju to będą mogli WYMAGAĆ.
    > Jak na razie są za MALUTCY aby mi ROZKAZYWAĆ

    Albo się zgrywasz albo faktycznie żyjesz z dala od cywilizacji i dobrych
    obyczajów.  Faszystą to będziesz jak wytatuujesz na czole danej osobie
    przypisaną przez siebie płeć, a za samo przezywanie będziesz postrzegany
    co najwyżej jako chamuś  i ktoś kto ma czyjeś dobro w du...

    Empatia, to sam sobie stawiaj oczekiwania, np jakiego zachowania ja
    transseksualista - Master oczekuję po otoczeniu.

    > Mogą sobie puszczać tęczowe samochodziki ;-)
    >
    > faszysta odżegnuje się od takiego miana mimo tego że
    > To lewactwo szasta na lewo i prawo tym określeniem że dziś nawet
    > przepuszczenie kobiety w drzwiach można nazwać
    > seksitowskim/dyskryminującym/faszystowskim zachowaniem
    > Jak lewactwo go używa to w słusznej sprawie a jak ja wytykam obłudę to
    > mi NIE WOLNO go używać?

    Dobrze, a można wiedzieć dlaczego ja men mam przepuszczać women przed
    sobą, podczas gdy wiele z nich taką sytuacją jest zwyczajnie
    zażenowana?  O idiotycznym całowaniu w rękę tylko wspomnę

    .

    > Jestem WRAŻLIWY. Murzyni są wrażliwi na nazywanie ich koloru skóry.
    >
    > A w czym ja jestem gorszy?
    > Jak mi ktoś sra na ganku to piorę po mordzie ;-)
    > (tylko uważaj bo to środek artystyczny z tą MORDĄ i możesz nie pojąć
    > jego przekazu ;-)
    > Mam przepraszać i klękać? ZA CO?

    Co Ty pieprzysz, od kiedy to murzyni się obrażają na kolor skory?
    Widziałeś jakiś "marsz czarnych" w proteście przeciw temu? Mikke co
    prawda został w PE ukarany ale nie za samo nazywanie a za wyrażanie się
    z pogardą, czyli przedstawiał przedstawicieli rasy czarnej jako coś
    gorszego od pozostałych.

    > Dyskryminowany czyli taki który nie potrafi przyjąć nazwy swojego
    > koloru skóry?
    > Dyskryminowany to taki któremu nie pozwala się wziąć ślubu NIEZGODNIE
    > z przepisami prawa?
    >
    > Też jestem dyskryminowany: Jestem otyłym, łysym, schorowanym
    > okularnikiem z kompleksami, nie mogę sobie kupić normalnego ubrania a
    > dzieci pokazują na mnie palcami...
    >
    > DOMAGAM SIĘ PRZYWILEJÓW BO MI SIĘ NALEŻĄ! ;-) Jedna prostytutka w
    > tygodniu! Jak mawia Runt ;-)
    >
    > (znowu uważaj na środki artystyczne ;-)

    Dyskryminowany, czyli m.in taki który istnieje ale nie ma z tego tytułu
    żadnych praw bo dla systemu po prostu nie istnieje.

    Zakładaj chamom którzy Cię przezywają z tytułu postury i stylu bycia
    strawy w sądzie, wygraną masz pewną. Mylę że nawet wystarczyłoby zgłosić
    incydent na policji, w obydwu sprawach wygrana pewna, jednak po
    interwencji z urzędu raczej na jakieś zadość uczynienie od chamów nie ma
    co liczyć.

    A kim Ty tak właściwie jesteś i w stosunku do kogo mają być te przywileje?