  • 1. Data: 2021-07-10 19:45:49
    Temat: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Musiałem przesłuchać 3 razy ... ;-)

    TVN POPIERDOLIŁO? Może ta koncesja im się jednak NIE NALEŻY ;-)

  • 2. Data: 2021-07-11 09:13:03
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.07.2021 o 19:45, _Master_ pisze:
    > Musiałem przesłuchać 3 razy ... ;-)
    >
    > TVN POPIERDOLIŁO? Może ta koncesja im się jednak NIE NALEŻY ;-)

    A co Cie tak zaszokowało, podanie płci Wachowskich? Choćby pod tym
    względem TVN jest lepszy od "narodowej tv", czyli wykazują szacunek dla
    człowieka.

  • 3. Data: 2021-07-11 12:26:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-11 o 09:13, trybun pisze:

    > A co Cie tak zaszokowało, podanie płci Wachowskich? Choćby pod tym
    > względem TVN jest lepszy od "narodowej tv", czyli wykazują szacunek dla
    > człowieka.

    Jeśli szacunkiem jest podanie innej płci to faktycznie wykazali.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-07-11 12:44:11
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.07.2021 o 12:26, RadoslawF pisze:

    > Jeśli szacunkiem jest podanie innej płci to faktycznie wykazali.
    >

    > Pozdrawiam

    Szacunek to min = zwracanie do kogoś jak on sobie tego życzy a nie wg
    swoich własnych norm.

  • 5. Data: 2021-07-11 14:06:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-11-lipca-2021 o 12:44, trybun pisze:

    > Szacunek to min = zwracanie do kogoś jak on sobie tego życzy a nie wg
    > swoich własnych norm.

    Może sobie życzyć aby go nazywać koniem czy żyrafą ;-) a ja i tak z
    szacunkiem będę się zwracał jak do mężczyzny ;-)
    Zabronisz mi?

    Sorry ale dla mnie to kultowy film a takie nazwanie twórców uważam za
    BLUŹNIERSTWO ;-)

  • 6. Data: 2021-07-11 15:24:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli szacunkiem jest podanie innej płci to faktycznie wykazali.

    Nie ma w tym niczego dziwnego. Na świecie są ludzie, którzy nawiązują
    kontakty z innymi w stosunku do osoby/osobowości i ludzie-zwierzęta,
    którzy nawiązują kontakty z innymi na poziomie genitaliów. To wszystko :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2021-07-11 15:38:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-11-lipca-2021 o 15:24, LordBluzg(R) pisze:
    Na świecie są ludzie, którzy nawiązują
    > kontakty z innymi w stosunku do osoby/osobowości i ludzie-zwierzęta,
    > którzy nawiązują kontakty z innymi na poziomie genitaliów. To wszystko :)

    O jakie wyszukane słownictwo
    A chodzi o zwykły NATURALNY podział ekologiczny
    na PIERDOLNIĘTYCH i NORMALNYCH ;-)

    "Żyj w zgodzie z naturą" przysłowie starounijne ;-)

  • 8. Data: 2021-07-11 15:40:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS. Zauważyłeś że pomyliłem grupy? ;-)

  • 9. Data: 2021-07-13 10:49:13
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.07.2021 o 14:06, _Master_ pisze:

> [...]
    > Zabronisz mi?
    >
    > Sorry ale dla mnie to kultowy film a takie nazwanie twórców uważam za

    Ale zdajesz sobie sprawę jakie to dziecinne? że nie wspomnę o uczuciach
    samego zainteresowanego. Nigdy nawet nie pomyślałbym aby komuś czegoś
    zakazywać w sytuacji gdy jest to jego osobista sprawa. Wy prawiczki
    naprawdę nie macie innych problemów że zajmuje was zaglądanie do gaci
    innym?

    Z jakiego względu nazywasz ten film "kultowym", czyżby chodziło o płeć
    twórców?

  • 10. Data: 2021-07-13 11:18:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale zdajesz sobie sprawę jakie to POPIERDOLONE?
    Zmusza się mnie do nazywania kogoś w określony sposób odbiegający od
    rzeczywistości a jak sprzeciwiam się takiej nachalnej propagandzie to
    się mnie nazywa FASZYSTĄ.

    Tak samo jak tęczowy samochodzik przywożący piłkę na boisko.
    To przyniosło jakiemuś "transowi" spokój ducha?