eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja... › Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
  • Data: 2021-07-17 22:44:48
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota-17-lipca-2021 o 12:40, trybun pisze:
    > Faszystą to będziesz jak wytatuujesz na czole danej osobie
    > przypisaną przez siebie płeć, a za samo przezywanie będziesz postrzegany
    > co najwyżej jako chamuś  i ktoś kto ma czyjeś dobro w du...

    To ja decyduję czy zacznę kogoś nazywać inaczej niż wcześniej.
    Na tym polega WOLNOŚĆ

    Faszysta to ten co zmusza kogoś do rzeczy których nie chce robić.

    Chcesz mi wytatuować na czole FASZYSTA? bo masz taki kaprys? Bo taka
    moda? Bo czujesz się dyskryminowany?

    Dlaczego twoja dyskryminacja ma być LEPSZA niż MOJA?

    Jesteś częścią medialnej obłudnej nagonki na normalnych ludzi którzy
    cenią sobie WOLNOŚĆ i wymagają aby ICH WOLNOŚĆ BYŁA POSZANOWANA.

    Dyskryminujesz i poniżasz innych którzy mają inny pogląd.

    To że jakaś grupka się aby mogła zabijać swoje dzieci nie znaczy że
    państwo ma im na to pozwolić.

    To że dwóch chłopów chce mieć ślub nie znaczy że państwo ma im ten ślub
    usankcjonować i zrównać ze ślubami hetero.

    NIE i długo jeszcze NIE