  • Data: 2016-06-27 15:00:16
    Temat: Re: Tablet - moze pomozecie w wyborze
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie lubisz go że mu to doradzasz :)

    W tej cenie niestety nie mam zbytnio wyjscia i musialem sie
    zainteresowac tymi wynalazkami ;) Ale i tak nie widze mozliwosci
    spelnienia wszystkich wymogow z pierwszego posta.
    Co do przerzucania aplikacji na karte, mam mieszane uczucia co do tego.
    Czasami dziala to ladnie w innym przypadku aplikacji nie da sie ruszyc.
    Dlatego wolalbym miec jednak troche wiecej pamieci wbudowanej i swiety
    spokoj.