  • Data: 2023-05-10 13:16:50
    Temat: Re: Tani 8TB na archiwum
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/05/2023 12:54, m...@s...com wrote:
    >> https://drive.google.com/file/d/15AhxUyfqlq7K1k2qFSN
    R8Q4nN2w1IBss
    > Minęły dwa tygodnie, może follow-up?

    Z tych 2 tyg, 1 tydzień byłem poza domem.

    Dysk przez ten czas sobie pracuje "jałowo" albo robiąc za leniwego NASa
    (w sumie to zdążyłem przerzucić tylko na niego dane).

    Nic się nie dzieje.

    Będę puszczał jeszcze jakieś testy w postaci dd if=/dev/urandom
    of=temp.bin na wolną przestrzeń i zobaczymy, czy rośnie coś po stronie
    smarta.