  • Data: 2022-12-21 22:19:18
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2022 o 22:02, 2late pisze:

    > Mma dwa samsungi i nie kojarze ale to o czym mysle to przekierowanie na
    > poziomie operatora. Gdzies na jakiejs stronie z ustawieniami (za duzo
    > mam tych kart SIM, nie pamietam), widzialem opcje przekierowania na inny
    > numer. Nigdy sie nie skusilem, bo placisz jak ktos do ciebie dzwoni. ;)

    Eee, no ja od zawsze mam "nolimit" więc mi titało :)

    Moment, skrobnę do wujka Google...
    Na szybko:
    https://youtu.be/YvvJWG6KNdU?t=280

    I jakiś text:

    "O wiele praktyczniejszy jest tryb przekierowania połączeń; jeśli ktoś
    zadzwoni na telefon, który został w domu, połączenie zostanie
    przekierowane na zegarek. Analogicznie sprawa wygląda w przypadku
    SMS-ów, co szczególnie docenią zapewne osoby aktywnie fizycznie, które
    nie lubią biegać ze smartfonem w kieszeni, a jednocześnie nie chciałyby
    tracić łączności ze światem.
    Ważna uwaga: możliwość przekierowania połączeń uzależniona jest nie
    tylko od operatora, ale i wybranej oferty, więc nie mogę zagwarantować,
    że będzie to działało u każdego. Upewnijcie się zatem, że Wasz operator
    nie wprowadził na tym polu żadnych ograniczeń.

    Karta SIM zapewnia też transfer danych. Wielogodzinne surfowanie po
    sieci z poziomu zegarka raczej ulokowane jest dość nisko w zestawieniu
    najprzyjemniejszych czynności na świecie, ale może się przydać na
    przykład, gdy bateria w telefonie padnie, a musimy szybko coś wygooglać."

    https://komorkomania.pl/samsung-gear-s-test-i-recenz
    ja,6779510677071489a

    --
    LordBluzg(R)??