    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Date: Sun, 25 Dec 2022 16:32:46 +0000

    On 25/12/2022 11:31 am, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Średnio dobre. Smartwacz żyje 3 lata dobrze. Potem wchodzą nowe modele i
    > możliwości a bateria pada. Nie ma sensu wywalać 3kzł, kiedy to samo mam 1/3
    > taniej i dobrze i po 2 latach wymieniam na model, który oferuje znacznie
    > więcej. Jeszcze forma uszkodzenia. Kiedyś jeszcze miało to sens ale obecnie
    > sens upadł, bo jeśli stary smartwacz trzymał 3 dni to obecne idą nawet 2
    > tygodnie bo zmieniła się elektronika i pojemnośc baterii łącznie z

    Z tym starzeniem sie sprzetu masz racje ale wszystko przemyslalem. Z dwoch
    zegarkow przeszedlem na jeden. Interesowalo mnie zby miec niezalezna (bez
    telefonu) muzyke, platnosci, mapy, no i kompatybilnosc z rowerovym radarem
    Varia (bo moj garmin edge dogorywa). Wear os przez lata nie posunal sie do
    przodu zbyt wiele, to postawiem na Garmina.
    A jakby cos bylo nowego na rynku na tyle interesujacego to znowu wywale
    kase, jesli tylko bede tego uzywal intensywnie jak dotychczas.
    Za dobre rzeczy warto zaplacic.

    > wyświetlaczem. Co do nowych opcji to nadal idą dobrze. 2 lata temu EKG było
    > mrzonką, O2 czy inne ciekawe pomiary/statystyki. Co nowe wydanie apki do
    > smartwacza to widzę jakich opcji nie mam. Pewnie niebawem znów dojdzie
    > jakiś pomiar a przydałoby się np: glukozy czy ciśnienia. Ciśnienie nawet
    > jest dostępne w Hujawieju ale nie wierzę w ten pomiar :)

    W huaweju powylaczalem wszsystko co nie potzrebne, zwlaszcza te ich
    soportowe i zdrowotne appki.

    > Moje też wibrują ale dźwięk jest dźwiękiem no i przede wszystkim funkcja
    > rozmowy, która u mnie jest potrzebna.

    No ja sobie nie moge pozwolic na dzwieki w pracy, stad takie a nie inne
    ustawienia.
    Chociaz glosnik jest calkiem dobry, normalnie muzyki mozna posluchac.

    https://badzi0r.wordpress.com/