-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!use
net.goja.nl.eu.org!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.c139-96.icpnet.pl!not-for-
mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tanio czyli na prad :-)
Date: Tue, 18 Oct 2022 11:32:50 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <tilrs2$kke$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <63387653$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<thjt5s$lp2$1$horizn@news.chmurka.net> <16qbrhcdfw1zs$.dlg@myjk.org>
<ti6ltb$c3l$1@gioia.aioe.org> <o...@l...harvard.local>
<ti8pfk$qg5$1@gioia.aioe.org> <ti8ppj$hvo$2$Cav@news.chmurka.net>
<ti93dl$1ofp$1@gioia.aioe.org> <ti9jnc$913$3$Cav@news.chmurka.net>
<tih8vh$h0n$2$Shrek@news.chmurka.net> <tij715$omv$2@news.icm.edu.pl>
<tijvbd$ibq$3$Shrek@news.chmurka.net> <tik3pi$qp8$1@news.icm.edu.pl>
<uje66ac9d2fk$.sb76unppxww0.dlg@40tude.net>
<tikcvm$sib$1@news.icm.edu.pl>
<1kehq6zqmw2wr.olk602ajsihg$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: c139-96.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 18 Oct 2022 09:32:50 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c139-96.icpnet.pl:85.221.139.96"; logging-data="21134";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.3.3
In-Reply-To: <1kehq6zqmw2wr.olk602ajsihg$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 221018-0, 18.10.2022), Outbound message
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2707854
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18-10-2022 o 11:08, J.F pisze:
>> Przyspieszenie 0..100km/h:
>> - 200-konny elektryczny Chevrolet Bolt - 6,8 sek
>> - 300-konny RS z DSG - 6,3 sek
>>
>> I teraz Shrek mówi, że nie musi kupować automatycznej skrzyni by taniej
>> było niż elektryk. To może niech jeszcze siedzeń nie kupuje. Mniejszy bak.
>
> Ale w czym problem?
> Nie stoje w korkach, to mi na automacie nie zalezy.
> Hamowac potrafie, to mi na ABS nie zalezy.
W myśl tej samej zasady, skrzynka po jabłkach zamiast foteli też wystarczy.
> Poslizgow sie boje, to za ESP chetnie zaplace.
> Elekryczny hamulec reczny jest do d* :-)
>
> Itd, etc. Konfiguruje pod siebie auto spalinowe, patrze na cene,
> potem patrze na cene podobnego elektryka.
A knyf polega na tym, że robić odwrotnie.
I od razu wychodzi że to żadna oszczędność.
>>>> A tymczasem elektryki bez
>>>> skrzyni biją przyspieszeniami spalinowce na głowę.
>>>
>>> Ale chyba nie wszystkie.
>>
>> Weź poszukaj.
>
> Moze bysmy jakos ograniczyli liczbe modeli ...
Ogranicz, byle byś coś zrobił ZANIM zaczniesz cokolwiek pisać i negować.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.22 11:55 J.F
- 18.10.22 12:01 Cavallino
- 18.10.22 15:14 ii
- 18.10.22 15:20 ii
- 18.10.22 16:41 Shrek
- 18.10.22 16:45 Shrek
- 18.10.22 16:53 J.F
- 18.10.22 19:07 Cavallino
- 18.10.22 20:39 ii
- 18.10.22 20:46 ii
- 18.10.22 20:55 ii
- 18.10.22 21:50 J.F
- 18.10.22 22:03 J.F
- 18.10.22 22:06 Shrek
- 19.10.22 07:01 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=