  • Data: 2021-02-04 22:10:28
    Temat: Re: Taśma pakowa - czym usunąć klej?
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Nalepki z plastikowych pudełek odlepiam suszarką do włosów.
    > Ale jak już taśmy nie ma i został sam klej to ta metoda chyba nie pomoże.
    > P.G.

    Ja robię tak.
    Staram się odklejać możliwie spokojnie, powoli, wtedy zazwyczaj klej
    zostaje na etykiecie, ale jak jakieś fragmenty zostaną na przedmiocie,
    to naklejam to co odkleiłem na to co pozostało. Jest szansa, że klej z
    odklejonej taśmy złapie mocniej to co pozostało i odklei. Zazwyczaj
    udaje się tak kilkoma podejściami zrobić na cacy.
    Ciągnąć odklejając prostopadle, a nie wzdłuż etykiety oczywiście.

    Tutaj niestety klej już ruszony, więc bez szans tą metodą.
    Metoda zawodzi też, gdy ewidentnie klej złapał mocniej detal niż etykietę :(

    Miłego.
    Irek.N.