  • Data: 2022-05-07 13:39:00
    Temat: Re: Te co skaczo nie tancujo
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2022 o 23:27, K pisze:
    > On 06/05/2022 16:49, ii wrote:
    >>

    > Eh, mialem w rodzinie przypadek jazdy po pijaku na rowerze (po drodze
    > rowerowej). Chyba nie caly promil z tego co pamietam. Adwokat za 9k pln
    > zalatwil "wyrok" w postaci rocznego okresu proby czy jakos tak sie to
    > nazywa i jakas nawiazka na jakis fundusz ofiar wypadkow.

    Jak widać nie tylko celebryci mają pieniądze :-)

    > Zalezy od ukladow adwokata. Pod warunkiem, ze nie jestes znany bo wtedy
    > jest presja spoleczna.

    Nie sądzę by wyroki pod publiczkę były kwestią presji. To raczej
    zbieranie głosów. Można je zebrać tu albo gdzieś indziej.

    > A bo widzisz w wielu krajach jest tak, ze np. mimo przekroczenia ilosci
    > punktow czy utraty uprawnien z innego powodu nadal mozesz jezdzic
    > samochodem do i z pracy. Cos w rodzaju bransoletki na nodze.

    No i git, ale mnie chodzi przede wszystkim o to z jakiej paki państwo ma
    czerpać korzyści z nielegalnej działalności popełniających wykroczenia
    lub przestępstwa. To rażąco niewłaściwe jest. I ma dodatkowo znamiona
    zwykłej zemsty.

    > Ale jesli
    > nie karac zakazem prowadzenia i grzywna to jak? Prace spoleczne to znowu
    > kolizja z normalna praca, a wsadzanie do wiezienia (niedotyczy
    > recydywistow) to tez przesada.

    Jeszcze raz się zapytam, czy jest tu coś więcej niż jednorazowy wybryk?