  • 1. Data: 2022-05-04 19:55:29
    Temat: Te co skaczo nie tancujo
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Umicie tak tympaki ?

    Okolicznościami łagodzącymi dla sądu był fakt przyznania się do winy,
    uregulowany tryb życia oraz zasługi artystyczne.

    Umicie po pijaku rajdowac 7 kilołmetrów i nie spowodowac wypadku ?
    Sie sie przyznac i miec zaslugi artystyczne

    Kurwie ja spiewalem na ognisku bedzie to zasluga ? Chleje codziennie w
    wabrzychu czyli mam uregulowany tryb

    Dawac rusofoby tu albo wypierdalac stont

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 2. Data: 2022-05-04 23:44:59
    Temat: Re: Te co skaczo nie tancujo
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    w <t4uemi$p09$1@gioia.aioe.org>, rAzor <j...@o...es>
    napisał(-a):

> [...]
    > wabrzychu czyli mam uregulowany tryb
    >
    > Dawac rusofoby tu albo wypierdalac stont

    ale ogólnie to co pierdzielisz ?

  • 3. Data: 2022-05-05 12:23:18
    Od: tmk__ <t...@h...com>

    W dniu 04.05.2022 o 23:44, r...@k...pl pisze:

    > ale ogólnie to co pierdzielisz ?

    ogólnie jest to komentarz niedawno wydanego wyroku w sprawie niejakiej
    Beaty K. jeżdżącej po pijaku.

  • 4. Data: 2022-05-05 13:33:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 May 2022 12:23:18 +0200, w <6273a594$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    tmk__ <t...@h...com> napisał(-a):

    > ogólnie jest to komentarz niedawno wydanego wyroku w sprawie niejakiej
    > Beaty K. jeżdżącej po pijaku.

    No i?

  • 5. Data: 2022-05-05 16:23:08
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 18:55, rAzor wrote:
> [...]
    > wabrzychu czyli mam uregulowany tryb
    >
    > Dawac rusofoby tu albo wypierdalac stont

    Z reguly sad bierze po uwage okolicznosci lagodzace przy kazdym wyroku
    nie tylko za jazde pod wplywem. Nie bardzo rozumiem w czym jest problem
    z tym wyrokiem. Dostala czy tam dostanie zakaz prowadze nia pojazdow na
    X lat i do tego zaplaci 70k PLN grzywny. Czego bys jeszcze chcial, zeby
    odpowiadala za zabojstwo bo mogla kogos przeciez zabic?

  • 6. Data: 2022-05-05 17:58:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2022 o 12:23, tmk__ pisze:

    > ogólnie jest to komentarz niedawno wydanego wyroku w sprawie niejakiej
    > Beaty K. jeżdżącej po pijaku.

    Ale to trzeba było napisać.

    Oczywiście podzielam, że wyrok nie powinien zależeć od gry aktorskiej
    obwinionego.

  • 7. Data: 2022-05-05 18:03:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2022 o 16:23, K pisze:

    > Z reguly sad bierze po uwage okolicznosci lagodzace przy kazdym wyroku
    > nie tylko za jazde pod wplywem. Nie bardzo rozumiem w czym jest problem
    > z tym wyrokiem.

    No właśnie w tym :-)

  • 8. Data: 2022-05-05 19:22:28
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/05/2022 16:58, ii wrote:

    > Ale to trzeba było napisać.
    >
    > Oczywiście podzielam, że wyrok nie powinien zależeć od gry aktorskiej
    > obwinionego.

    A zalezy? Taki przyklad kolesia, ktory po pijaku wjechal w inny samochod
    i probowal uciec dostal zakaz prowadzenia pojazdow na kilka lat, 5k
    grzywny i musial pokryc koszty naprawy samochodu w ktory wjechal. Ale on
    nie byl Beata K., a mentalnosc Polaka jest taka, ze jak ktos komu
    powinie sie noga, a jest znany i ma lepiej od niego to trzeba mu dojebac
    potrojnie.

  • 9. Data: 2022-05-05 19:37:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 May 2022 18:22:28 +0100, K wrote:

    > A zalezy?

    Jak widac.

> [...]
    > nie byl Beata K., a mentalnosc Polaka jest taka, ze jak ktos komu
    > powinie sie noga, a jest znany i ma lepiej od niego to trzeba mu dojebac

    A to byl inny zasluzony artysta czy nie?

    Sad mu zaliczyl zaslugi artystyczne do zlagodzenia kary, czy nie mial
    czego?

    Bo BK w nic nie wjechala, to trudno aby pokrywala koszty naprawy.
    A moga one byc sporym uzupelnieniem grzywny.

    A zarobki ma dosc wysokie, wiec grzywna i nawiazka ... taka sobie.

    "Obrona Kozidrak oceniła wyrok za zbyt surowy, a prokuratura za zbyt
    łagodny."
    To sie nazywa dobry kompromis :-)

    J.

  • 10. Data: 2022-05-05 19:48:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2022 o 19:22, K pisze:

    > A zalezy?

    "Okolicznościami łagodzącymi dla sądu był fakt przyznania się do winy,
    uregulowany tryb życia oraz zasługi artystyczne."

    Co obrazowo przedstawiono tutaj jako
    "Kurwie ja spiewalem na ognisku bedzie to zasluga ? Chleje codziennie w
    wabrzychu czyli mam uregulowany tryb"

    Takie to właśnie okoliczności.

> [...]
    > nie byl Beata K., a mentalnosc Polaka jest taka, ze jak ktos komu
    > powinie sie noga, a jest znany i ma lepiej od niego to trzeba mu dojebac

    Przykłady są raczej na to, że znani nie odpowiadają za swoje wybryki.