  • Data: 2021-01-04 00:25:17
    Temat: Re: Telefon dla seniora
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.12.2020 o 11:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup

    > Na korbke bylby dobry, ale jak zabrac do szpitala czy do sklepu :-)

    Może nie trzeba. Od seniora zależy.

    Zasadniczo trzebaby telefon pod konkretnego seniora budować. Jego
    odmienny sposób pojmowania świata.

    > No i teraz przyciski do szybkiego wybierania trzeba - choc moglby miec
    > rozpoznawanie glosu :-)

    Są wideokontakty. Jacyś seniorze może zdołają ich użyć.

    > Macalem. Ekran troche maly, ale moze by starczyl.

    Tu się trzeba martwić o to by telefon nic nie wyświetlał a nie by ekran
    był duży.

    > Dzwonki jakies ciche mi sie wydaly.

    Gorzej, że można je wyciszyć. Przywrócenie może okazać się niemożliwe
    dla seniora.

    > W profilach nie mozna ustawic glosnosci rozmow - ale moze to nie problem.
    > Trybu glosmomowiacego na stale wlaczyc sie nia da.
    > Instrukcja jakos pobieznie pisze o wlaczaniu trybu - niby powinno byc
    > prosto, a macalnia nie pozwala tego sprawdzic.
    >
    > Halo Q wydal mi sie troche lepszy ... myle sie ?

    Nie wiem. Ja podaję co się w miarę sprawdziło. Może inne sprawdzi się
    jeszcze lepiej. Nie da się tego sprawdzić z perspektywy normalnego
    użytkownika. Senior musi użyć i zobaczysz.

    > Kiedys musi byc ten pierwszy raz, ale istotnie tez mam watpliwosci.

    Wszystko zależy od seniora a to kosmos może być.