  • Data: 2009-02-17 21:40:41
    Temat: Re: Telefon z Net monitorem
    Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ma element graficzny - kolorowy wskaznik mocy sygnalu... I to w sumie
    > wszystko - 1 przydatna strona, bez widocznych sąsiednich komórek. Jest
    > współpraca z GPS i jakaś baza - nie testowałem.

    gps + celtrack i juz masz przydatne narzedzie
    loguje zmiany nadajnikow z polozeniem gps

    > U mnie nie działa na E51.

    prawie jak cletrack, ale loguje zmiany co sekunde
    dodatkowo skanowanie wlana ;)
    i fajne miedzymordzie ze zmian nadajnikow

    > Wg. mnie do zastosowan profesjonalnych. Najbardziej przypomina ten sprzed
    > lat.
    > Ma możliwość obserwacji sąsiednich komórek, blokowanie pojedyńczego kanału
    > i wiele innych, których nie zmieścisz na pojedyńczym ekranie.

    ale ustawienie "bared" moze wymagac twardego resetu sluchawki
    mozna tez opomiarowac sygnal 3g, bez kanalow ale z rssi
    i zobaczyc jakie sa roznice w roznych sieciach nadajacych z tej samej
    lokalizacji
    zeby zainstalowac ftd wymagane jest "obejscie" systemu

    --
    Jean