eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTelefony poeekspozycyjne - czy warto rozważać kupno? Co z ich bateriami? › Re: Telefony poeekspozycyjne - czy warto rozważać kupno? Co z ich bateriami?
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefony poeekspozycyjne - czy warto rozważać kupno? Co z ich
    bateriami?
    Date: Mon, 30 Aug 2021 00:41:50 +0200

    "Marcin N" 612b7fbf$0$511$6...@n...neostrada.pl

    > Czy warto kupić telefon poekspozycyjny?

    Za 10% warto. ;)

    > Czy bateria nie będzie wymęczona?

    Kupiłem telefon z odzysku, który miał mieć co najwyżej
    drobne zadrapania -- akumulator był mocno zużyty...

    Gniazdo (czy jak to nazwać) akumulatora było uszkodzone
    do tego stopnia, że telefon bezpośrednio po kupnie
    trafił do serwisu...

    Akumulator wymieniłem we własnym zakresie na taki,
    który pozostał mi po telefonie z klapką, któremu
    padły mechanicznie zawiasy po dwóch latach używania...
    (czyli ,,nowy'' akumulator był zdecydowanie gorszy
    niż intensywnie używany przez dwa lata)

    -=-

    Laptop Acera stał na półce sklepowej -- mam teraz problemy
    z akumulatorem a przewód zasilacza przetopił się w kilku
    miejscach tak, że niemal na pewno był mechanicznie
    maltretowany (co mogę wyjaśnić) choć obchodziłem się
    z tym przewodem bardzo delikatnie...

    --